הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

מתכונים ללא גלוטן

מתכונים ללא גלוטן


העובדה שאני צליאקית (גאה) הובילה אותי למטבח ליצירת מאפים ומתכונים ללא גלוטן. אחרי כ-20 שנות "וותק" בצליאק צברתי ניסיון מקצועי רב הן בתחום הטיפולי הנטורופתי והן בתחום הקולינרי. כאן תמצאו מבחר מתכונים המיועדים למעוניינים בתזונה בריאה, מתכונים לסובלים מרגישות למזון, מתכונים ללא גלוטן לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. מתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מסודרים לפי קטגוריות - מאפים מתוקים, מלוחים, תבשילי דגנים וקטניות, סלטים, מאכלי חגים ועוד.  בהצלחה ושפע בריאות!


 
 

סלט קינואה עם עלי בייבי

חומרים:

1 כוס קינואה
1 שקית עלי בייבי
חצי צרור פטרוזיליה
1 עגבנייה אדומה ובשלה
חצי סלסלת פטריות

אופן ההכנה:

1. מבשלים את הקינואה: מוסיפים 2 כוסות מים, מרתיחים, מבשלים 10 דקות על אש קטנה, מכבים, משאירים עוד 10 דקות בסיר הסגור ומצננים.
2. קוצצים גס את עלי הבייבי, הפטרוזיליה והעגבנייה לקוביות, פורסים את הפטריות.
3. מערבבים את כל החומרים בקערה. חשוב שהקינואה לא תהיה חמה (אבל אפשר פושרת) כדי שלא תבשל את העלים.

לרוטב:

כמויות שוות של שמן זית וחומץ (בערך כף מכל אחד), קצת סויה, כמה טיפות שמן שומשום, 1/2 כפית דבש, מלח ופלפל, שופכים לתוך צנצנת, סוגרים ומנערים.




>>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





מאמרים קשורים
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת