הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

מתכונים ללא גלוטן

מתכונים ללא גלוטן


העובדה שאני צליאקית (גאה) הובילה אותי למטבח ליצירת מאפים ומתכונים ללא גלוטן. אחרי כ-20 שנות "וותק" בצליאק צברתי ניסיון מקצועי רב הן בתחום הטיפולי הנטורופתי והן בתחום הקולינרי. כאן תמצאו מבחר מתכונים המיועדים למעוניינים בתזונה בריאה, מתכונים לסובלים מרגישות למזון, מתכונים ללא גלוטן לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. מתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מסודרים לפי קטגוריות - מאפים מתוקים, מלוחים, תבשילי דגנים וקטניות, סלטים, מאכלי חגים ועוד.  בהצלחה ושפע בריאות!


 
 

לביבות כוסמת ועלים ירוקים

 
חומרים:

1 כוס כוסמת ירוקה (לא קלויה)
1/2 חב' עלי תרד שטוף וחתוך גס
1/2 חב' עלי קייל בייבי שטוף וחתוך גס
2-3 בצל ירוק חתוך
1 כף טחינה
מלח פלפל לפי הטעם

אופן ההכנה:

1. להשרות את הכוסמת כ-6 שעות. לטחון במג'ימיקס עם להב פלדה עד לקבלת מרקם בצקי משהו.
2. להקפיץ במעט שמן זית את הבצל הירוק הקצוץ והעלים ולהוסיף לבצק הכוסמת.
3. עם ידיים רטובות ליצור לביבות ולהניח על נייר אפיה משומן במעט שמן זית.
4. לאפות בתנור שחומם מראש ל180 מעלות כ-20 דק' עד שהלביבות משחימות.

הערות:
אפשר לטחון את הכוסמת עם העלים והבצל הירוק חי ללא הקפצה וזה יוצא מצוין.
אפשר להכניס קוביות גבינת פטה עזים 5% לשיפור הטעם (למי שאוהב).


>>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





מאמרים קשורים
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת