הנתיב לבריאות - ריקי לנגברג

מתכונים ללא גלוטן

מתכונים ללא גלוטן


העובדה שאני צליאקית (גאה) הובילה אותי למטבח ליצירת מאפים ומתכונים ללא גלוטן. אחרי כ-20 שנות "וותק" בצליאק צברתי ניסיון מקצועי רב הן בתחום הטיפולי הנטורופתי והן בתחום הקולינרי. כאן תמצאו מבחר מתכונים המיועדים למעוניינים בתזונה בריאה, מתכונים לסובלים מרגישות למזון, מתכונים ללא גלוטן לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. מתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה. המתכונים מסודרים לפי קטגוריות - מאפים מתוקים, מלוחים, תבשילי דגנים וקטניות, סלטים, מאכלי חגים ועוד.  בהצלחה ושפע בריאות!


 
 

סלט ברוקולי, גזר ואגוזי קשיו

 

 חומרים:

ראש ברוקולי טרי ירוק

בצל סגול

2 גזרים

יוגורט עזים

חרדל דיז'ון גרגירים

מיץ לימון

מלח ופלפל

אגוזי קשיו

 

אופן ההכנה:

      1.     משרים את הברוקולי בקערת מים עם מעט חומץ למשך כ-10 דק', שוטפים היטב ומפרידים לפרחים                    קטנטנים.

2.     מגרדים את הגזר גס לתוך קערת הברוקולי.

3.     קוצצים את הבצל הסגול ומוסיפים פנימה לקערת הירקות.

4.     מערבבים את חומרי הרוטב: יוגורט, חרדל, מיץ לימון ותבלינים ומוסיפים לקערת הירקות.

5.     לפני ההגשה מוסיפים את אגוזי הקשיו (מומלץ לחמם מחבת טפלון ללא שמן ולחמם את הקשיו קלות).



>>


 
צור קשר
* שם:
*אימייל:
* טלפון:
טלפון נוסף:
  טקסט חופשי:
* שדות חובה
צור קשר




הרשמה לניוזלטר
הרשמו וקבלו חינם עדכונים בנושאים: תזונה, הרזיה, בריאות ומניעת מחלות, טיפים ומתכונים הקשורים לצליאק.

הכניסו את שמכם ואת המייל שלכם למטה
שם:
* מייל:
* שדות חובה





מאמרים קשורים
עיצוב, בנייה וקידום אתרים לול שיווק ברשת