נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טכנולוגיות להסרת שיער

בעשור האחרון ניתן לראות שינוי משמעותי בכל מה שקשור לביצוע הליך של הסרת שיער, זאת לאור פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים להסיר את השיער לצמיתות – וללא כאב.

טכנולוגיות להסרת שיער – מהפכה של ממש

בשנים האחרונות ניתן להבחין כי עולם הסרות השיער השתנה ללא הכר, וזאת לאור כניסה של טכנולוגיות חדשניות אשר מאפשרות להסיר את השיער לצמיתות, עם מינימום של כאב. למעשה, הפיתוחים הללו הובילו לעלייה בביקוש לביצוע ההליך, כאשר מדובר בהליך אשר מתאים גם בעבור גברים וגם בעבור נשים, במגוון אזורים בגוף. כיום, המכשיר המתקדם ביותר בענף הוא הסרת שיער shr.

גבר חלק

 

טכנולוגית shr – הסרת שיער מהירה ואפקטיבית

מכשיר להסרת שיער של חברת shr נחשב כיום למכשיר הטוב ביותר אשר באמצעותו ניתן לבצע הסרת שיער, כאשר למעשה המכשיר מטפל באמצעות קרן אור ומאפשר להעביר אנרגיה אופטימית דרך רקמת העור החיצונית, עד לשורש השיער, באופן מבוקר. בכך, קרן הלייזר מחממת את זקיק השיער ומנתקת אותו מכלי דם אשר מזינים אותו, ובכך נגרם שימוש להליך צמיחת השיער עד לכדי הסרה מוחלטת שלו לצמיתות. מדובר בהליך הבטוח ביותר היום בענף, אשר מתבצע במספר טיפולים אשר משתנים מאדם אחד לשני, כאשר הממוצע הוא עשרה טיפולים עד לכדי הסרה מוחלטת. חשוב לזכור כי באמצעות הטכנולוגיה הזו ניתן להסיר שיער במגוון אזורים בגוף – רגליים, בטן, מפשעות, ידיים וכו', כאשר חשוב לזכור כי בטרם ההליך יש לבצע גילוח מוחלט של כל השיער, בכדי שקרן החום תחדור בצורה טובה אל זקיק השערה. מדובר בטיפול קצר אשר יכול לנוע בין חמש עד עשרים דקות לכל היותר, והוא ללא כאב – בזכות משחת אלחוש מיוחדת אשר מקררת את האזור.

מה המחיר של הסרת שיער באמצעות טכנולוגית shr?

חשוב לזכור כי המחירים לגבי הסרת שיער בשיטה הזו נקבעים ע"פ האזור המבוקש, כאשר כלל הברזל הוא – ככל שהאזור גדול יותר, כך המחיר יעלה. יחד עם זאת, כיום ניתן לרכוש חבילות ממכונים מובילים אשר מאפשרים לבצע הסרת שיער בכל הגוף, כאשר טווח המחירים נע בין 7,000-15,000 ₪, ואילו לאזורים ספציפיים ניתן לצפות לטווח מחירים אשר נע בין 500-700 ₪ לאזורים קטנים כדוגמת עורף ובית שחי, ואילו באזורים גדולים כמו רגליים וידיים ניתן לצפות לטווח מחירים של 1,000-3,000 ₪ לכל אזור.

מעוניינים לבצע הסרת שיער באמצעות טכנולוגית shr במחיר הטוב ביותר בישראל?

כאמור, הסרת שיער בשיטה הזו נחשבת כיום לשיטה הבטוחה והאפקטיבית ביותר להסרת שיער לצמיתות. על כן, אם גם אתם רוצים להיפטר מהשיער המיותר ולקבל מבצעים והנחות מהרשתות המובילות בישראל, היכנסו עוד היום לאתר https://laser-hair-remove.co.il, השאירו פרטים ותקבלו את ההנחות הגדולות ביותר של המכונים המובילים בענף, לצורך הסרת שיער באמצעות טכנולוגית shr.

זיגוג שיער
מה זה גלייז לשיער?

אם התברכת ברעמת שיער מתולתלת במיוחד, ככל הנראה את נמצאת בחיפוש הבלתי נגמר אחר מוצרים לשיער שיעזרו לך לאלף