נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם סיגריות אלקטרוניות פוגעות בכושר הגופני?

העלייה בשימוש של סיגריות אלקטרוניות הביאה לתהייה האם עישון של סיגריה אלקטרונית יכולה לפגוע בכושר הגופני. להלן המידע שכל מעשן חייב לדעת.

סיגריות אלקטרוניות – עלייה משמעותית בשימוש

בשנים האחרונות ניתן לראות באופן חד וברור כי ישנה עלייה משמעותית בשימוש בסיגריות אלקטרוניות, וזאת לאור מחירי הטבק הגבוהים כמו גם העובדה כי מדובר במכשיר אשר לא מותיר ריח, כמו גם רעיל פחות מסיגריה רגילה, או טבק, כפי שמסבירים המומחים של חברת יעליק נוזלים, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בייצור ושיווק של נוזלים לסיגריות אלקטרוניות. לפי החברה, הביקוש לשימוש עלה בצורה משמעותית, אולם יש לשים לב כי לתחום נכנסו לא מעט שרלטנים אשר מוכרים נוזלים לא מפוקחים ואשר עלולים להסב נזקים משמעותיים, כמו גם לתחושה לא נעימה כתוצאה משימוש בנוזלים שאינם איכותיים אשר בגינם שולמו סכומים לא מועטים. על כן זכרו, כי במידה ואתם רוצים לעבור לשימוש בסיגריה אלקטרונית הן את המכשיר והן את חומרי המילוי יש לרכוש רק מחברה מקצועית, וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי החומרים אותם אתם מכניסים לגוף הם מפוקחים ובטיחותיים.

אלקטרוניות

רכישה של טבק – רק מחברה מקצועית

על כן, אם אתם רוצים להתחיל להשתמש בסיגריה אלקטרונית חשוב לרכוש את הנוזלים של הסיגריה רק דרך חברה מקצועית כמו יעליק, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הנוזל אותו אתם מעשנים אכן מפוקח ונמצא כבטיחותי לשימוש, וזאת לאור העובדה כי בחברת יעליק תוכלו לרכוש נוזלים בטעמים שונים במחיר הטוב ביותר בישראל, כל זאת לאור העובדה כי החברה חרטה על דגלה להעניק לקהל הלקוחות את נוזלי המילוי האיכותיים ביותר בישראל, והיא אכן עושה זאת בהצלחה רבה. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://www.yaeliq.com.

האם עישון סיגריה אלקטרונית עלול לפגוע בכושר הגופני?

כאמור, העלייה בשימוש של סיגריה אלקטרונית הביאה מעשנים רבים לתהייה: האם עישון של סיגריה אלקטרונית עלול לפגוע בכושר הגופני? למעשה, כפי שמסבירים מאמני הכושר של ROX, מועדון הכושר המוביל בישראל, עישון עלול לגרום להאטה בפעילות הגופנית, וזאת כתוצאה מעומס על הריאות. לכן, חשוב מאוד לזכור כי עישון, גם אם מדובר בסיגריה אלקטרונית עלול להזיק לפעילות הגופנית, אך יחד עם זאת במידה ושומרים על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה וכן פעילות גופנית עקבית, ניתן לשפר את התפקוד של הריאות כמו גם לחזק את השרירים, ובכך להפחית באופן משמעותי מעוצמת הפגיעה בכושר הגופני. על כן זכרו כי אם אתם רוצים להשיב לעצמכם את הגוף עליו אתם חולמים, הרשמה למועדון הכושר המתקדם ביותר בישראל ROX יאפשר לכם להתאמן באופן איכותי, וזאת בליווי מקצועי של צוות מאמנים כמו גם יועצים תזונתיים מהטובים ביותר בישראל. להרשמה, צרו קשר במספר 077-2304826.